http://poll-r.hu/poll/1006662

Piercingek minden mennyiségben megbízhatóak , olcsók és még a szúrás is minőségi és garanciális

Friss topikok

  • Lautim.kft: Szia! Piercing webáruházam ajánlom figyelmedbe! www.piercingwebshop.hu Kellemes nézelődést! Üdv:... (2011.05.05. 00:30) Piercing árak , képek , szúrás
  • .brí: ha megvan a piercing, akkor mennyibe kerül a szúrás? *.* (2010.10.24. 18:21) Piercing szúrás olcsón
  • piercingmania: Lehet Vác cityben vagy Budapesten , Tóalmáson vagy Gödön kimegyek házhoz is de hozzám is lehet jö... (2009.10.16. 23:34) új nyári akciók
  • masszőrsrác: www.gazdagodjon.com/bacchuss (2009.05.14. 21:50)

HTML

2008.08.16. 14:29 | masszőrsrác | 1 komment

Folytatás ...

 

Az ékszer és a szúrás csak : 3900 ft

06-20-467-2476

Krisz

 

Amikor tanultam anno , féltem attól hogy majd szúrnom kell.

Bár nem irtózom a tűktől de belegondoltam hogy átlyukasztom valaki bőrét . . . . ááááááh

De mikor odakerült a sor hogy hoztam az első embereket akik a kíísérleti nyuszik voltak már nem volt semmi félelmem. Tudtam hogy profi és jó szakember kezei között vagyok, minden mozzanatot követ és ha elrontanék valamit ott van és korrigál.

Az egyik első pc -t mellbe csináltam, érdekes volt  . . . .

Elég lett volna magára a műveletre figyelni tű , ékszer , helyes szúrás , jó irány kimérni hogy hol , de hát elég nehéz ha egy nagyon szép lány ott van előtted félmeztelenül és ráadásul minden bizalmát élvezed.  Azonban ez az érzés is csak pár másodpercig tartott és sösszeszedtem magamt :-D

Most már rutinból megy , de természetesen a legnagyobb körültekintéssel :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://piercingmester.blog.hu/api/trackback/id/tr100618623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masszőrsrác 2009.05.14. 21:50:31

www.gazdagodjon.com/bacchuss
süti beállítások módosítása